Si a venit momentul sa mai scriu ceva.Ca si asa stau degeaba,dar si degeaba scriu.Lumea asta ii nebuna…Ce as putea face cu 10 milioane de euro?As innebuni clar.Ce oameni mah,sa dai de atatia bani si apoi sa innebunesti,sau sa faci stop cardiac la auzirea vestii ca te-ai „inmiliardarat”.Lumea asta se duce spre „ceaunul cu smoala”,vorba lu’ Septy(zis dracu).

Saptamana trecuta mi-am pus in gand sa castig la loto,si am zis sa bag si eu un bilet,ca orice om normal(momentan) si sa imi incerc norocul…deja imi faceam planuri,visam cu ochii intredeschisi (ca eram prea obosit sa ii tin deschisi dar nici s-a ii inchid nu puetam ca eram la munca).Asadar visam…

Ma suna Monik lu’ Iri sa ne intalnim ca are ceva de vorbit cu mine,am refuzat din motive bine intemeiate si personale.Mesaje non stop de la Laura (andreshanca de pe B1tv,de la interzis:D) dar nu mam lasat convins nici de ea.Bipuri peste bipuri de la Andreea Marin,acu ca au concediat-o de la tvr ce ar fi sa ii fac io emisiune?Dar eu nu si nu…raman acelasi nemiscat in ale asa zise „lingeri in cur”:D.Pacat,poate mai ieseam si eu din anonimat daca ma intalneam cu una din ele,dar mie imi place asa cum sunt si unde sunt,mi-e bine,si imi va fi bine o sa vedeti…revenind la Monik,dupa lungi si lungi telefoane imi trimite un msg sa intru pe mess ca e foarte important pentru viata mea ce are sa imi spuna.Zis si facut.Ma loghez,pe invisible desigur…sa nu dea navala „fanele” stau de vorba cu nevasta lu’ Iri.Si ce aud de la ea,ca cica frumuselul ala nou nascut e al meu…am rams masca.Stiam ca am facut-o cum trebuie si ca nu se poate sa fie al meu si pana la urma am convins-o ca e mai bine sa stea langa batranel,ca imediat da coltzu’ si se muta de printre noi.

Linistit ca am scapat de saracutza Monik am inceput sa chefuiesc,ca doar acu is bogat.Si beau si beau si imi fac planuri sa fac surprize prietenilor,cum ar fi:lui Arthur un bazin as zis „olimpic” in Sighetu-Marmatiei,lui Pedro o masinutza „bengoasa”,Evelinei o petrecere pe la hotelu ala din Dubai,mie numai respecte si tot felul de chestii…sa nu uitam si de clubul sportiv de sah viteza cu care aveam in vedere o colaborare cu kinki si panda,bineinteles recompensa ce trebuia platita Ivonei pentru Zdreantza si multe altele ca sa pot sa ii fac fericiti pe toti prietenii mei.

Si stand asa si gandindu-ma sa nu cumva sa omit vreo persoana importanta din viata mea,hopa sare cu un buzz ghici cine ???…mama natura:D…am ramas socat vreo 14 minute.Mut si orb in acelasi timp,nu puteam sa fac nimic.Si sare „balconoasa” de mama natura cu „textele”…bineinteles ca nu am vb cu ea nimic si dupa o perioada de nedumerire profunda i-am dat ignore.

In gandul meu ma intrebam:”De ce oare mi-o fi trebuit mie sa pun la loto?”..dar nu aveam de unde sa stiu ce ma asteapta.Oare asa se intampla cu toti cei care au bani?Si stand pe ganduri si mirandu-ma la ce mi s-a intamplat hopa primesc un mail.Intru frumos pe yahoo,ma loghez,inbox…si ce sa vezi…mail de la Nico,cea cu inaintarile(Luciu).Si mii si mii de rugaminti sa iesim la un ceai de fructe de padure.Neinteresat bineinteles i-am trimis mail inapoi ca cica a gresit adresa de mail si ca nu e cine trebuie in capatul acesta al fibrei optice sau al satelitului.

Pana la urma m-am mai linstit si am mai scapat de multe alte „fetitze” refuzandu-le cu zambetul pe fata.Asta este.Poate altadata.Dupa o zi asa grea m-am pus in pat sa dorm putin,sperand ca maine va fi o zi mult mai buna pentru mine.

Dar dintr-o data simt cum ma plesneste cineva peste fata cu palma.Ma trezesc si era Nelu,care mi-a zis:”Scoala-te mah si hai la lucru ca tre sa ne platim caminul si nu avem bani”.