In sfarsit mi-a venit ideea…ma ce noroc am.Am asteptat prea mult,dar azi e ziua cea mare,mi-a venit ideea.Tot eram tatonat de Arthur ca de ce nu scriu pe blog,dar nu era venita ideea.Si acu uite ideea…ce norocos sunt,asta da idee.

     Parca prea mult trebuie sa astept ideea magica.Si poate vine intr-un moment in care nu am nevoie de ea,dar macar e magica.Poate daca e ideea magica de care am nevoie si nu o folosesc imi pierd drumul spre un viitor mandru.Dar cum s-o folosesc daca nush daca e ea?…Si daca nu am timp de ea? De ce mai vine atunci ideea magica?…In fine,e magica,poate ajung mare daca o folosesc ca atare,da de unde sa stiu ca nu dau gres?Oare daca e magica nu da gres?

     Cred ca mi-a fugit ideea magica,sau nu?Dupa ce o analizez mai amanuntit nu mai mi se pare magica,oare de ce ? De frica de nu a gresi? Tot cred ca e magica,da da,e magica.Sunt un om implinit,ideea e magica.

     Da,ideea e magica…